Your girl anthems playlist that will have you wanting to take a groper to court

bops  • 

Your girl anthems playlist that will have you wanting to take a groper to court

I will NOT shake this off

Let’s be honest, there’s a lot of shit going on in the world right now that makes being a girl really hard. Even famous women like Taylor Swift face sexual harassment on the regular. Sometimes, you need a reminder women are brave and strong, and we are all here to support each other through the slog.

What better way to remember girls are fucking cool than to bop to some Beyonce? Here’s our girl anthems playlist.

Shake It Off by Taylor Swift

I never miss a beat, I’m lightning on my feet

Most Girls by Hailee Steinfeld

Dancin' in the rain. 💜☔️👸🏻 #MostGirls #HaileeTODAY

A post shared by hailee steinfeld (@haileesteinfeld) on

Most girls, work hard, go far, we are unstoppable

Bitch Better Have My Money by Rihanna

Don’t act like you forgot, I call the shots, shots, shots

Run the World (Girls) by Beyonce

Girls, we run this motha (yeah!)

Girlfriend by Icona Pop

All I need in this life of sin is me and my girlfriend

Confident by Demi Lovato

What’s wrong with being confident?

You Don’t Own Me by Grace and G-Eazy

You don’t own me / Don’t try to change me in any way

Miss Independent by Ne-Yo

Cause she walk like a boss / Talk like a boss

Roar by Katy Perry

‘Cause I am the champion, and you’re gonna hear me roar

Work B**ch by Britney Spears

I'm a girl boss, baby 😉😉😉😉

A post shared by Britney Spears (@britneyspears) on

You want a Maserati? You better work bitch

Wannabe – Radio Edit by Spice Girls

If you wanna be my lover, you gotta get with my friends

Diva by Beyonce

Na, na, na, diva is a female version of a hustler

That’s My Girl by Fifth Harmony

Get mad independent and don’t you ever forget it

Army by Ellie Goulding

When I’m with you / I’m standing with an army

Scars To Your Beautiful by Alessia Cara

No scars to your beautiful, we’re stars and we’re beautiful

Titanium by David Guetta featuring Sia

You shoot me down but I won’t fall, I am titanium

Brave by Sara Bareilles

I wanna see you be brave

Flawless Remix by Beyonce and Nicki Minaj

Feminist: a person who believes in the social, political, and economic equality of the sexes

Girl On Fire by Alicia Keys

A post shared by Alicia Keys (@aliciakeys) on

She’s just a girl, and she’s on fire

Beez In The Trap by Nicki Minaj

A hundred motherfuckers can’t tell me nothing / I beez in the trap

BO$$ by Fifth Harmony

Boss Michelle Obama / Purse so heavy gettin’ Oprah dollas

NO by Meghan Trainor

My name is no, my sign is no, my number is no

Black Magic by Little Mix

I got the recipe / And it’s called black magic


Be sure to follow @babedotnet’s Spotify for more spicy playlists. Search spotify:user:babedotnet

Is it just me?

Latest episode

An original series

An original series by

b